6.1.13

"Είναι κάτι τέτοιες νύχτες που σε θυμάμαι ...." Καλή χρονιά




"Γιατί οι άνθρωποι ξεχνάνε, ψυχή μου. Ξεχνάνε και φεύγουν μακριά. Οι άνθρωποι πληγώνουν. Θέλω να γυρίσω πίσω, έστω για μια στιγμή. Να θυμηθώ πώς είναι να αγαπάς, να χαίρεσαι με τον έρωτα, να ακούς τη φωνή σαν τραγούδι, να δακρύζεις από το γέλιο... Συναισθήματα αληθινά, ανθρώπινα για πρώτη φορά στη ζωή μου. Μακριά από την κακία του κόσμου. Παιδικά, πλατωνικά συναισθήματα. Όμορφα, ειλικρινή. Δε μπόρεσα να τα εκφράσω ποτέ μου με λόγια. Έφυγα. Πληγώθηκα. Από άλλους. Και ίσως να έχω άδικο, αλλά πιστεύω πως είσαι ο μοναδικός άνθρωπος που με έναν λόγο του μόνο, μπορεί να με κάνει να πιστέψω ξανά στους ανθρώπους. Ή ίσως με κάνεις να πιστέψω πάλι σε σένα. Είναι κάτι τέτοιες νύχτες που σε θυμάμαι. Και πώς να σε ξεχάσω δηλαδή..."


                        


                  Καλή χρονιά να έχουμε!Υγεία!

Υ.Γ. σας διαβάζω...

6 σχόλια:

  1. με αγγιξε τοσο πολυ αυτη σου η αναρτηση. Είναι λες και τα μεσα μου πήρανε μορφη κι έχουν γίνει λεξεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα για όλους υπάρχει κάποιος κάπου!Κανείς δε χάθηκε ποτέ!:)

    Σε χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα προχωράς πάντα εμπρός πριγκίπισσα !
    Ψηλά το κεφάλι και να το πιστέψεις πως θα βρεθεί εκείνος που θα σε κάνει να πιστέψεις ...ποτέ δεν σταματάμε στα εμπόδια ... μόνο για λίγο , για να ανασυγκροτηθούμε ...

    τα φιλιά μου
    καλή εβδομάδα να έχεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη χρονια να εχεις! :)
    πολλα χαμογελα και αγαπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή