31.7.12

Ο παλιάνθρωπος

...ένας φίλος ,της φίλης μου Έρης λέει πως "όποιος ασχολείται με τα παλιά , είναι παλιάνθρωπος".
Το βράδυ του σαββάτου υπήρξα κι εγώ ένας...ΜΕΓΑΛΟΣ "παλιάνθρωπος" .
Ήμουν σίγουρη πως τα είχα όλα δρομολογημένα ,είχα πείσει τον εαυτό μου.Σχεδόν το πίστευα πως δε θα ξανασχολιόμουν με την αφεντιά σου.Και το ζούσα κανονικά.Η σχέση μας πέρασε πολλά και πια είναι σε φάση -ανύπαρκτη θα την πω-.
Έλα όμως που ο Captain Morgan με παρέσυρε και με έκανε όσο επιρρεπή χρειαζόταν για να λυγίσω. Κι έστειλα ένα δα ,τόσο μικρούλι μηνυματάκι .Να του πω απλά πως "να...σε πεθύμησα".
Οκ , εγώ το επέλεξα να μη μιλάμε αλλά τι να κάνουμε όταν ξυπνούν τα συναισθήματα , η λογική απλά παίρνει τα κουβαδάκια της και σε άλλη παραλία.Η απάντηση (όχι το μήνυμα δεν έχριζε απάντησης αλλά έπρεπε κάτι να πει.Έστω ένα " άντε παράτα μας") άργησε κάτι μέρες ....έπαψα πια να περιμένω....




12 σχόλια:

  1. αυτος χανει, δεσποινις!!
    ..καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κόψε το το ρημάδι!
    Αφού το βλέπεις, σε χαλάει...
    Κάνεις χαζομάρες και το χειρότερο στενοχωριέσαι μετά.
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχ !Έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά ...μυαλό δε βάζω!Το λέει και ο Τσαλίκης :"πάρ'το απόφαση είναι χαμένη υπόθεση"....
      Φιλάκια φιλενάδα!!!

      Διαγραφή
  3. Λάθος έκφραση... εκεί είναι το λάθος...
    Μου'λειψες... όχι σε επιθύμησα...

    Εδώ θα πρέπει το κράτος για να μας προφυλάξει από τέτοια ατοπήματα να κάνει διαφήμιση με το εξής κοινωντικό μήνυμα:
    ΜΗΝ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΙ KANETE XΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ.

    Ελα καλοκαιριάτικα να σηκωνόμαστε... Αϊντε γιατί είμαι ένα βήμα από το να τα πάρω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακαδίτσα, κοριτσάκι το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι πριν "αντιστραφούν οι ρόλοι" πολλά ήταν τα 'μου λείπεις" , "σε πεθύμησα" , "θέλω να σε δω " που του άφηνα αναπάντητα.Κοίτα τώρα ...ο τροχός..Τι να κάνουμε όμως αι συνθήκαι!Εγώ πρότεινα σε μια φίλη που δουλεύει στην cosmote να λανσάρουν την φραγή εξερχομένων μηνυμάτων προς συγκεκριμένους αριθμούς .Αποτελεσματικό θαρρώ πως θα ήταν.....
      Σε λίγο θα αναρρώσω πλήρως , πλήρως...
      φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Αυτός ο καπετάνιος είναι πολύ άτιμος. Τι τον ήθελες; Και κάνει και μια ζέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον κόψω από φίλο μου βασίλισσα , το αποφάσισα!Με χαλά :(

      Διαγραφή
  5. Εμ..ωραίο το ρούμι αλλά έχει και παρενέργειες..άστα να πάνε πίσω..Αύγουστος ξεκινάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άστα να πάνε...μόνο παρενέργειες ;Και το αστείο είναι ότι μετά από 10 μέρες απάντησε...τραγικός;Αλλά θα επανέλθω με το sequel παλιάνθρωπος 2!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. αν δεν το έκανες θα σε έτρωγε όμως η ερώτηση του τι θα γινότανε εάν...καλύτερα έτσι, τουλάχιστον όσο και αν πονάει δεν υπάρχει ερώτηση :) αύριο νέος μήνας ώρα και για νέο ποτάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα!!!
      Έχεις δίκιο νέος μήνας πολλά ποτάκια :)!
      Την απάντηση την πήρα πια!!!
      Φιλάκια ξωτικό μου :

      Διαγραφή