19.3.12

Λιακαδοπαιχνιδάκι (Tag 11)

Η φίλη Λιακάδα , που αυτές τις μέρες έχει την τιμητική της , μου πάσαρε το παρακάτω παιχνιδάκι και την ευχαριστώ πολύ.

Λοιπόν,πρέπει να γράψω 11 πράγματα για εμένα , να απαντήσω στις ερωτησούλες της , και να κάνω τις δικές μου σε 11 από εσάς.


Ξεκινάμε(κάποια είναι γνωστά , κάποια τα έχω αναφέρει στο παρελθόν οπότε θα προσπαθήσω να μην επαναληφθώ :) ) :

  1. έχω γενέθλια 23-9. Είμαι ζυγός με ωροσκόπο Αιγόκερο 
  2. έχω πολύ καλή μνήμα.Θυμάμαι τα πάντα....γαμώτο!
  3. αγαπώ τον Αγγελάκα (όχι δε το ξέρετε)
  4. συνήθως βλέπω το ποτήρι "μισοάδειο" αλλά το δουλεύω πολύ τώρα τελευταία και είμαι σε πολύ καλό δρόμο
  5. είμαι άνθρωπος του ροζ,του παραμυθιού και του πρίγκιπα. Όσο περνάν βέβαια τα χρόνια μειώνεται  (προσγειώνομαι απότομα όμως)
  6. δεν ασχολούμαι με την πολιτική.Με κουράζει αφόρητα
  7. μου αρέσει πολύ ο ήλιος,η θάλασσα και το καλοκαίρι
  8. ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΣΚΥΛΑΚΙ .Επίσης αν είχα πολλάααααααααα λεφτά θα ήθελα να φτιάξω ένα" σπίτι " για όλα τα αδέσποτα.Αλήθεια , πόσα έχω δει τις τελευταίες μέρες
  9. έχω στο ενεργητικό μου σαν οδηγός 3 τρακαρίσματα εκ των οποίων έφταιγα ελάχιστα μόνο για το μισό :)
  10. αν μπορούσα επαγγελματικά και οικονομικά θα ταξίδευα σε όλο τον κόσμο(γιατί δεν έγινα αεροσυνοδός αλήθεια;)
  11. συνδυάζω τους ανθρώπους με τις μυρωδιές τους.


Τώρα οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της Λιακάδας


1.Ποιο είναι το πιο extreme -παράτολμο-επικίνδυνο πράγμα που θεωρείς ότι έχεις κάνει στη ζωή σου;

Έπαιξα με την αντοχή και τα νεύρα ενός ατόμου και βγήκα εγώ η χαμένη.

2.  Υπάρχει κάτι που έκανες και ντρέπεσαι γι'αυτό και αν ναι ποιο είναι;

Στεναχώρησα κάποιον με την "συμπεριφορά μου"

3.Αν ήσουν ζώο τι θα ήσουνα;

Σκύλος (τους αγαπώ)

4.Θα διεκδικούσες κάποιον αν ήταν δεσμευμένος;

Ηθικά ΟΧΙ,συναισθηματικά μπορεί...

5.Κλαις όταν...

Πολύ εύκολα μιας και είμαι εκνευριστικά ευαίσθητη.Κλαίω από νεύρα μ κλαίω σε μία ταινία , αν θυμηθώ κάτι ,κλαίω από χαρά...Γενικότερα λοιπόν κλαίω πάντα :)

6.Έχεις απατήσεις ποτέ;

Ναι αλλά αφού χωρίσαμε μου είπε ότι δεν είχαμε σχέση άρα μμμμ
όχι ποτέ!!

7.Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δε το αποχωρίζεσαι;

Το χαμόγελό μου , αααα! και το κινητό μου.

8.Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω σε ποια εποχή θα πήγαινες;

Στην περίοδο της αναγέννησης,στη Γαλλία.

9.Το σπίτι σου πιάνει φωτιά.Πάρε κάτι μαζί σου.

Ένα cd.

10.Ο μεγαλύτερος σου φόβος;

Ο θάνατος.

11.Ποιο είναι το πιο ωραίο σημείο πάνω σου;

Μάλλον το δέρμα μου άλλα αν ρωτήσεις τους θαυμαστές μου "παιδιάαααααααααααααααααααααααααααα" ,θα βρουν να σου πουν ένα σωρό!(χαχα!!)

Αυτά με τις ερωτήσεις της φιλενάδας.....οι δικές μου είναι  :

1.Δεν μπορείς να φανταστείς την ζωή σου χωρίς...
2.Αγαπημένη ταινία και αγαπημένο τραγούδι;
3.Επένδυσες σε κάποιον και σε πρόδωσε;
4.Τι είναι αυτό που μετρά περισσότερο για σένα η εξωτερική εμφάνιση ή η προσωπικότητα(την αλήθεια!)
5.Το πιο κοντινό σου πρόσωπο αυτή την περίοδο;
6.Έχεις μετανιώσει για κάτι που έκανες;Για κάτι που δεν έκανες;
7.Μπορεί ο έρωτας να μετατραπεί σε φιλία και το αντίστροφο;
8.Δε μπορείς να ζήσεις χωρίς...
9.Τι σου φτιάχνει περισσότερο την διάθεση ακόμη και όταν είσαι πολύ άσχημα;
10.Πιστεύεις στο Θεό και στην μοίρα;
11.Είσαι ερωτευμένος και αν όχι θα σε ενδιέφερε αυτή την περίοδο;



Ανώδυνες οι δικές μου ερωτήσεις ,ούτε που θα το καταλάβουν οι:


2.http://parembassi.blogspot.com/(ναι ναι ναι!Όχι δε βαριέσαι)
3.http://sophieil104.blogspot.com/ ( σε έχασα!Νόμισα πως δεν έγραφες αλλά μετά κατάλαβα πως ήταν τεχνικό το θεματάκι)

και φυσικά επειδή το επάνω μέρος ήταν τελείως τυπικό μπορεί να συμμετέχει όποιος άλλος θέλει, αν και οι περισσότεροι έχετε ήδη πάρει μέρος(αυτό ισχύει και για σένα Λιακάδα!Περιμένω και τις δικές σου απαντήσεις!)

Αυτά από εμένα!!!
Περιμένω απαντήσεις (από όποιον θέλει φυσικά !)
Φιλάκια!!

8 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρουσες πληροφορίες μας έδωσες Λία μου!
    ...
    το μόνο που δεν κατάλαβα είναι πως σε περίπτωση
    πυρκαγιάς,
    θα έπαιρνες μαζί σου ένα cd...
    ...
    επειδή έχω κάνει ήδη αρκετά τεστάκια,
    θα μου επιτρέψεις να το κάνω εδώ,
    και χαίρομαι που με προσκάλεσες!
    ...
    1.Δεν μπορείς να φανταστείς την ζωή σου χωρίς...
    Να γράφω...
    2.Αγαπημένη ταινία και αγαπημένο τραγούδι;
    ταινιά... χμ, δυσκολάκι... τελευταία έχω αποσυρθεί λιγάκι. θα έλεγα τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών που μου άρεσε πάρα πολύ όταν ήμουν μικρός.
    Και στα τραγούδια πολλά κι ανάλογα την διάθεση...
    αυτές τις μέρες μου το αφιέρωσαν και μου πάει πολύ καλά η εβδομάδα!
    http://www.youtube.com/watch?v=ExNpmWutNo8&list
    3.Επένδυσες σε κάποιον και σε πρόδωσε;
    όχι μόνο σε έναν... μου έμαθαν πολλά όμως... και τους ευχαριστώ..
    4.Τι είναι αυτό που μετρά περισσότερο για σένα η εξωτερική εμφάνιση ή η προσωπικότητα(την αλήθεια!)
    η εξωτερική εμφάνιση παίζει μεγάλο ρόλο όσο κι αν το απαρνείσαι.. αλλά απ' την στιγμή που το εσωτερικό και η προσωπικότητα δεν υπάρχουν... καταρρέει όλο το "προϊόν"..!
    5.Το πιο κοντινό σου πρόσωπο αυτή την περίοδο;
    ...
    6.Έχεις μετανιώσει για κάτι που έκανες;Για κάτι που δεν έκανες;
    για κάτι που έκανα.. μίλησα σκληρά σε μια κοπέλα, και μου αρέσει κιόλας... φαντάσου...
    7.Μπορεί ο έρωτας να μετατραπεί σε φιλία και το αντίστροφο;
    εξαρτάται πως το βλέπεις... για μένα κάποια πράγματα δεν γίνονται...
    8.Δε μπορείς να ζήσεις χωρίς...
    ευτυχώς, μπορώ να ζήσω δίχως να με κρατάει τίποτα.
    9.Τι σου φτιάχνει περισσότερο την διάθεση ακόμη και όταν είσαι πολύ άσχημα;
    η προσευχή.
    10.Πιστεύεις στο Θεό και στην μοίρα;
    στον Θεό, όχι στη μοίρα.
    11.Είσαι ερωτευμένος και αν όχι θα σε ενδιέφερε αυτή την περίοδο;
    Είμαι λιγάκι τσιμπημένος...
    ...
    Καλή εβδομάδα εύχομαι να έχεις Λία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντρέα μου...καλή βδομάδα και σε σένα...ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή :)! Σε καλή φάση σε πετυχαίνω....τέλειο και το τραγουδάκι..αγαπημένα Υπόγεια ρεύματα!!Όσο για την πυρκαγιά..ναι ένα cd...ένα cd με αφιέρωση και μεγάλη σημασία!!
      Καληνύχτα ιππότη μου!

      Διαγραφή
  2. ΕΕΕΕΕΕΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!λΥΠΉΣΟΥ ΜΕΕΕΕΕΕ!!χΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι φίλε μου ΑΠΑΙΤΩ.....περιμένω τις απαντήσεις εεε ,μη σπάσεις το παιχνιδάκι!
      Μουατσ!!!

      Διαγραφή
  3. ωωωω τωρα το ειδα και συγχωρα με
    θα κανω επομενη αναρτηση και θα τα πω ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσωτε....περιμένω με ανυπομονησία τις απαντήσεις σου!!Όλα εεε :P!
      Όνειρα γλυκά!!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή μου!Μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου! Βρήκα και πολλά κοινά τα οποία δεν περίμενα!!χαχα!

    Ευχαριστώ πάρα πολυ για την πρόσκληση!Βρίσκομαι σε περίεργη φάση τώρα για παιχνίδια. Υπόσχομαι να το παίξω σίγουρα κάποια στιγμή!Ευχαριστώ πολύ και πάλι!

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκορπίνα μου,έχουμε :) ;Τέλεια!!!!Παρακαλώ καλή μου,όποτε θες ..θα περιμένω!!
      Καληνύχτα κουκλίτσα!!
      Kisses!!

      Διαγραφή