6.2.12

Βραβειάκι!!


Έριξα κάτι απλό πάνω μου,
έκανα ένα απλό μακιγιάζ (έχουμε και φυσική ομορφιά βλέπεις :) ) και πέρασα από την γλυκιά φίλη σερενάτα για να παραλάβω το βραβείο μου!
Ναι, ναι ευχαριστώ ευχαριστώ!
Λοιπόν επειδή η ώρα είναι περασμένη και περιμένουν κι άλλοι για τα βραβεία τους δε θα μακρηγορήσω ...
Λοιπόν 7 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα
  1. Γεννήθηκα και μένω με τους γονείς μου(τους αγαπώ)στην πανέμορφη Καβάλα
  2. έχω ύψος 1,79
  3. αγαπάω πάρα πολύ την αδερφή μου και ας με εκνευρίζει νομίζοντας πως τα ξέρει όλα(κλασσικός αιγόκερος) ααα! και τον Chuck Bass από το Gossip Girl
  4. αν δεν ήμουν φιλόλογος θα ήμουν αισθητικός (πιάνει το χέρι μου λέμε).Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά
  5. δεν καπνίζω ,δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τσιγάρο, λατρεύω όμως οτιδήποτε έχει αλκοόλ!
  6. είμαι άνθρωπος πολύ οργανωτικός ,μου αρέσει η καθαριότητα και αγαπάω πολύ!Μισώ τους δήθεν ,την ακαταστασία και είμαι πολύ γκρινιάρα(δε φταίω εγώ ,μου βγαίνει)!
  7. δε θα συγχωρήσω ΠΟΤΕ τον εαυτό μου που άφησα να φύγει τόσο μακρυά(χωρίς να κάνω τίποτα) αυτός που τότε με "αγαπούσε " τόσο πολύ κι εγώ έδινα αξία σε άσχετα και ανούσια πράγματα!Βέβαια τώρα είναι αργά...ο τροχός γύρισε και είμαι εγώ από κάτω!Αυτά ... Τώρα πρέπει εγώ να επιλέξω άλλους ...βασικά δε ξέρω ποιοι έχουν ήδη παίξει ωστόσο θα τους προ-σ-καλέσω: Νερίναααααα μυστικά και ψέμματα,Dreams come true,Ξύλινος ιππότης , Ρασκόλνικοφ ,στον δικό μου υπέροχο κόσμο ,Unlucky,Αθεράπευτα αθεράπευτη,Levina,Αυτή που περνάει,ανάμεσα στις σκέψεις ,Σκορπίνα,Η εκδίκηση της ξανθιάς ,αιώνια ψυχή ταξιδεύτρα,μικρό ξωτικό ,Venceremos και strictly female...περιμένω!!Καλό βράδυ

21 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα!
    ...
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και ήρεμη βδομάδα να έχουμε!!!!!!!Μουατςςςςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σου εβδομάδα!!ΧΑΧΑ!!!Ενδιαφέροντα στοιχεία!!ΧΑΧΑΧΑ!Θα τα αξιοποιήσω καταλλήλως!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    Και φιλόλογος;;ΧΑΧΑ!!Μπράβο,μπράβο!!ΧΑΧΑ!!

    Τα χαιρετισματα στους μαθητές σου!!Αλήθεια τη βαθμίδα είσαι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα και σε σένα φίλε μου!Κλασσικό!Φιλοσοφικό -Παιδαγωγικό στο Αριστοτέλειο τελείωσα(είχε διδακτική και το προτίμησα από την φιλολογία)!
      Θα σου τους φιλήσω!
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
    2. Πσσσσσσσσσσσσσσ!!!!Μεγαλεία!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Διατί δεν απαντάς τη βαθμίδα είσαι;;;ΧΑΧΑ!!Τι σκοτεινό μυστικό κρύβεται από πίσω;;ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. όταν λες βαθμίδα τι εννοείς?Δε σε "πιάνω " καλέ μου...Αν εννοείς ειδίκευση έχω φιλοσοφική και διδάχθηκα περισσότερα μαθήματα του κλασσικού παρά του νεοελληνικού "προσανατολισμού"...Δε κρύβω τίποτα πια!Όλα τα στοιχεία της ταυτότητας μου αποκαλύφθηκαν!Χαχα

      Διαγραφή
    4. Εννοώ λύκειο,γυμνάσιο κτλ!!ΧΑΧΑ!!Ααα του κλασσικού είσαι!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Δεν αποκαλύφθηκαν όλα!!Αριθμός ταυτότητας!!ΧΑΧΑ!!Όνομα,επιθετο,πατρώνυμο κτλ!!Επίσης διεύθυνση,συνοικία,εισόδημα,περιουσιακή κατάσταση κτλ!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  4. πρώτον είσαι πανύψηλη !!!!!και δεύτερον ταιριάζουμε στο θέμα αλκοόλ!!!ευχαριστώ για την πρόσκληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!!Πανύψηλη..(μεταξύ μας έχει και τις δυσκολίες του)!Όσο για το αλκοόλ τρελαίνομαι ...χαχα!Περιμένω να μάθω και τα δικά σου "μυστικά"!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  5. Μας τιμάς !!
    Ω είσαι πολύ ψηλή φίλη μουυ ^^
    και γω κομπλάρω όταν φοράω τακούνι γτ είμαι 1.72 και με τα δεκάποντα φτάνω 1.80!!!
    Μα που θα βρούμε άντρες, τελος πάντων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxa!polu plaka to paixnidaki....eimaste kai apoo ta idia merh....kavaliwtakh!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λία μου... σε ευχαριστώ πολύ!! Το 6 το έχω κι εγώ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ για το βραβειάκι.
    Ναι,κι εγώ αν και μαλώνω καθημερινά με την αδερφή μου,την αγαπω<3
    καλό βράδυυυ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεγάλη η συμμετοχή!Ανυπομονώ για το επόμενο!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου απαντάς για τη βαθμιδααααα σου!!ΧΑΧΑ!!Άντε μην πάει ο Ρασκόλνικοφ παγανιά!!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    2. Αποφοίτησα το 2002 από το ενιαίο λύκειο και έπειτα εισήχθη στην Φιλοσοφική σχολή του Α.Π.Θ.Πλήρης η απάντηση μου!!!

      Διαγραφή
  10. ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!Εννοώ διδάσκεις σε μαθητές γυμνασιου ή λυκείου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκέ μου είναι αυτονόητο ότι κάνω μαθήματα και στις δύο "βαθμίδες"...Ποιος με περιορίζει;Που να καταλάβω ότι με την λέξη βαθμίδες εννοούσες αυτό;ε;

      Διαγραφή
  11. Επιτέλους λύθηκε το πρόβλημα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!Τώρα μπορώ να αφοσιωθω στο τρίγωνο των Βερμούδων!!ΧΑΧΑ!!

    Ααααα δεν ξέρω!!ΧΑΧΑ!!

    Χμμμμμ!!!Διότι είναι αυτονοητο;;;;;ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή